A nagy megmérettetés! - Raven

2017. április 11., kedd

A nagy megmérettetés!


És ím, nemrég eljött ez a nap is.
Az izgalom és a stressz végéhez értem. Mi is történt? Olvass tovább...

Pontosan 2017. április 6-án, csütörtökön, elérkezett a nap, amikor kihirdették a nyelvvizsga eredményeket. Már reggel ötkor a gép elé ültem, annyira izgatott voltam. Semmi, természetesen. Hatkor: semmi. Suliba indulás előtt fél nyolckor: semmi. Suliban aztán háromnegyed tizenkettőtől egészen, amíg fél négykor nem végeztem, folyamatosan a nyelvvizsga honlapján függtem, mikor rakják már fel az eredményeket...de semmi.
Hazaértem négyre, benéztem, semmi.
El kellett ugranom a városba, visszaértem öt körül. Szívem, kérlek nézd meg nekem.
és
ott
volt.
Nem akartam hinni a szememnek.

Méghozzá 82%-os szóbeli és 80%-os írásbelivel. A magnó, amire azt hittem, hogy megbukok 92%-os lett, két pontot vesztettem...
Életem legelső óriási megmérettetése, sikerrel. Elsőre. Sosem voltam ilyen büszke magamra. 

A hétvégén sajnos elég csúnyán ünnepeltem meg úgy, hogy nem emlékszem rá. És ez baromira szar érzéssel tölt el. Minden barátunktól, aki itt volt, elnézést kértem, mert nem ismertem magamra, amikor a párom mesélte, hogy miket tettem. Szörnyen rossz érzés ez nekem. Sosem csináltam ilyet és nagyon-nagyon bűntudatom van, egy idióta seggfej picsának érzem magam, és nem tudom túltenni magam a dolgon. Addig jutottam, hogy megfogadtam, soha többé alkohol. Ha iszom, akkor csak sört. Semmi mást. Nem csinálhatom meg ezt többet, mert minderről egy olyan ember jut eszembe, akire soha de soha nem akarnék hasonlítani. Akit mélységesen elítélek ilyesmi miatt, és nem akarom magamon felismerni az ő vonásait. Azokat bántottam meg az alkohol miatt (testileg és lelkileg egyaránt), akiket szeretek, és mindez őrá vall. Utálok erre gondolni, és felfordul tőle a gyomrom, amikor csak eszembe jut. 

Tehát, sikeres nyelvvizsga. Plusz 28 pont a felvételin. És nagyon nagy örömmel gondolok erre. Próbálok túllépni azon, ahogy viselkedtem, és arra gondolni, mennyire jól vettem ezt az akadályt (többkevesebbsikerrel)

Nincsenek megjegyzések:

@templatesyard