Szösszenet ,,novella" - Raven

2017. április 19., szerda

Szösszenet ,,novella"

Néha az ember csak nem érti, mit csinál rosszul. Ugye? Ismerős neked is.
Csak itt ülök, tűnődöm. Azon legfőképp, hogy mit véttettem? Neked, például? Miért nem vagyok jó? Ja, hogy semmit se mondasz. Akkor mégis hogyan találhatnám ki? Nem vagyok gondolatolvasó. Ahogy apám mondaná: szóljál, vagy betűt szarjál.
Puffogni én is tudok. Azt te is, látom. És b*szogatni. De kérlek, édes, ha semmit nem mondasz, ne csodálkozz.
Csak annyit mondj meg, miért. Mivel érdemeltem ki, hogy ennyire gyűlölködő legyél velem? Mert ez így fog menni még hónapokig, és nekem fingom sincs, mit rontottam el. Talán...esetleg... Ha szólnál hozzám pár szót, megérteném, mi a probléma, és orvosolhatnám. Valójában ennyire egyszerű lenne.
Ugye, ismerős neked is. Mikor csak gondolkozol, mi történt és nem értesz semmit. Nem érted, mi miért történik.
Túl sok kérdés. Túl kevés válasz. Még kevesebb türelem...

Nincsenek megjegyzések:

@templatesyard