Nyugalom - Raven

2017. március 21., kedd

Nyugalom


Az utóbbi időben érzem magamon, hogy egy picikét mintha kezdenék megnyugodni. Kicsit csökkent a nyomás, ami rám nehezedik most, hogy véget értek a nyelvvizsgával járó megpróbáltatások. Azért még érzem magamon, hogy április 6-án fogok teljesen megnyugodni, amikor megtudom az eredményt. (Vagy nem megnyugodni) Mégis legalább már van időm magamra, és arra, hogy mással is foglalkozzak az angol tanulásán kívül.
De, sajnos, most sem vet fel a szabadidő :D nekiálltam a töri tételeknek, ezután az etika érettségi és az emelt magyar tételek fognak következni. A törit szinte már be is fejeztem. Nyomtatásra készen állnak. *büszke*
Tehát előreláthatólag még lesz jó sok dolgom májusig és júniusig. És szeretném minél előbb megcsinálni mindet, hogy ne legyen vele gondom. Tehát előre is bocsánatot kérek, ha nem jelentkeznék túlontúl sokszor, de igyekszem abszolút odatenni magam tanulás szempontjából.
Egyébként időközben nézek más kihívás felé is, hátha találok valami érdekeset. Fotósat is akár, vagy bármi, amit szívesen bevállalnék. :D Nekem nagyon bejött ez a kihívásosdi, élveztem, érdekes és izgalmas volt. Szívesen megpróbáltatnám magam még, ha úgy adódik. És úgy láttam, elég sokatoknak. tetszett is a dolog, szóval miért ne?
Na, egyébként nekem most jött el az idő, hogy bevágódjak a kádba, pihizzek egyet ott egy fél órát, és kikapcsolódjak. Mindig kell egy ilyen nap. Főleg, hogy holnap nyolc órából haton dolgozat, próbaérettségi és felelés lesz. Kell egy kis relaxáció!

Nincsenek megjegyzések:

@templatesyard