Szerelmem egy highlighter - Raven

2017. március 16., csütörtök

Szerelmem egy highlighter


Igen, tudom...

Kicsit furcsa egy beauty-témát látni az oldalon. Ez a legelső ilyen bejegyzés. Nem vagyok sem egy sminkmester, sem beauty-guru, de ezt...ezt meg kell hogy osszam veletek.

Tehát. Pár hätte hete kipróbáltam egy ilyen bronzos-csillogó finisű szemhéjpúdert highlighter gyanánt. És. ohh, jóisten gyerele!!!

Igen, ilyen voltam én is :D

Tehát, el is határoztam: kell. egy. highlighter!

És olvasgattam is Krémmánián mindenféléről véleményeket.
A többségnek a Lovely gold highlightere jött be, gondoltam, jó lesz! Felpattantam a buszra, Rossmann-ba be, és....neee...nincs..

Rögtönöztem egyet és odaléptem a Rival de Loop polchoz. Emlékeztem, hogy az is szép helyen volt a krémmánián.
Teszter, és... szerelembe estem. Bedobtam a kosaramba (na persze nem szó szerint), és szaladtam a pénztárhoz.

Alig vártam, hogy végre hazaértem. Ilyen gyorsan még sosem sminkeltem ki, de annyira akartam már, hogy meglássam, mit is tud a kicsike. :D

Tehát, beszereztem a RdeL Young Baked Highlighert, 01 moon dust árnyalatát.




Már eleve a a kivitelezés egyfajta high-end érzést kölcsönöz, mármint szerintem. Viszonylag nagy súlya van, a high-end érzést is csak az töri meg, hogy műanyag dobozkáz kapott.
És baromi sok termék foglal helyet ebben a műanyag dobozkában!


A mintája pedig egyenesen mennyei. Szerintem nagyon-nagyon csodálatos, óriási taps a gyártónak!
Na de, nézzük, hogyan teljesít. Természetesen nem rögtön a képemre kentem fel, látni akartam azonnal a pigmentáltságát. És nem csalódtam:


Van neki egy enyhe rózsás színe. Akkor jön elő, amikor nem esik rá közvetlenül a fény (1), de amikor megcsillan csodálatosan viseli a highlighterhez méltó tulajdonságait (2)


A fénykép annyira nem adja vissza azt, ahogy a valóságban néz ki, de itt egy mini-videó is:



A végén pedig gyakorlatba ültettem, elmentem sminkelni, hogy kipróbálhassam végre:


A valóságban rengeteg highlighter van rajtam, és már szinte diszkógömb vagyok, de mégse jön át teljesen a képen. :D de akkor is imádom.
Egyetlen egy problémám, hogy nincs highlighter ecsetem, így ujjal és alapozószivaccsal dolgoztam el.

Összegzés:

10/10! számomra :)

Fellelhető: Rossmann
Ára: 900 (!!!) Ft
Gyártó: Rival de Loop
Termék hivatalos neve: RdeL Young Baked Highlighter
Árnyalat: 01 moon dust
Pigmentáltság: 10/10, még óvatosan is kell vele bánni, én pl nem sok fénynél raktam fel, de az baromi sok volt, ahogy kiderült :D

Csak ajánlani tudom! :)

Nincsenek megjegyzések:

@templatesyard