Te jó Isten! - Raven

2017. március 17., péntek

Te jó Isten!


Ma megvolt a szóbeli nyelvvizsga.
Nos, nem titkolom, úgy jöttem ki onnan, hogy ,,basszameg, én most elhasaltam"

Az elején minden laza volt. Folyékonyan beszéltem, jó kifejezéseket használtam. Aztán valahogy a vizsga vége felé mintha mindezt elvágták volna, leblokkoltam, és az sem jutott eszembe, hogy mondjuk azt, hogy kutya... kb ennyire idiótának éreztem magam. Elakadtam, és folyamatosan csak azt mondtam: ööö, hm...you know...ööö...i think....öööö, hm.. so...
Kijöttem, és így...pff. szóval, elengedtem. Mondták, hogy egy és kettő között menjek vissza, és akkor megtudom az eredményt. Már tökre jókedvűen mentem vissza, letettem róla, hogy megvan, semmi rossz nem érhet.
Csajszi keresi bent a lapom. Megvan. nos ez




30



pont


várj


megnézem az hány százalék






nos




75%

Ez kb egy perc leforgása volt...de egy fél évnek érzékeltem. Meghallottam és majdcsak kicsúszott a számon, hogy aztakurvaéletbasszameg a csudimudiba!
Sose éreztem magam ennyire megkönnyebbülten.
Most már csak azon izgulok, hogy a magnóhallgatás meglegyen (az egy retek volt, és ha az nincs meg, nincs meg a szóbeli sem). Meg az írásbeli. Reméljük, oké lesz.
Igen, el vagyok maradva a képekkel.
Deeee! Itt is vannak!

26 - Close-up


27 - Celebration


28 - Flowers


29 - Black and white


Holnap pedig itt az utolsó nap, és jövök majd egy összegzéssel is az utolsó kép után. Addig is pusszpá!

Nincsenek megjegyzések:

@templatesyard