Kimaradás - Raven

2015. augusztus 17., hétfő

Kimaradás

Sziasztok.
Sajnálom ezt a kimaradást, kaptam egy könyvet :D (John Cure - A gonosz új arca. Ajánlom!! Beteg, dühös, véres, perverz, LEBILINCSELŐ olvasmány. Hamar megettem.)
Meg amúgy így minden volt. Suli előtti készülődések, haza is utaztam a hétvégére, a táborból is nem olyan régen jöttünk ugye meg, és letargia volt. :)



Olyan sokfajta érzés kavarog bennem. Hol pozitív, hol negatív. Várom is a sulit, izgalmas, másrészről pedig rohadtul félek. Nem vagyok az a cserfes, könnyen beilleszkedő típus, szerintem.
A barátom teljesen másképp gondolja. Mindig azt mondja, hogy imádja, hogy engem mindenki szeret, bárhová el tud vinni magával, bárhol megjelenhet velem, mert könnyen oldódok, és bírnak az emberek.
De mégis félek, teljesen egyedül leszek, senkit nem ismerve...
Szóval, ijesztő s nyomasztó. Már legalább egy hete bennem van az érzés, hogy mindjárt vége a nyárnak, és én meg paff! Új élet.
Biztosan rengeteget fogok majd írni (ahogy időm engedi), mert meg kell osszam valahogy élményeim, sérelmeim, történeteim.:)

Csak kérlek titeket, szurkoljatok, hogy az a bizonyos mumus beilleszkedés, és barátokra találás könnyen menjen!


Új fotók a Fotóim menüpontban!

*egy összezavarodott Raven*

Nincsenek megjegyzések:

@templatesyard