Capture_Life - Raven

2015. július 29., szerda

Capture_Life


Sziasztok :)
Az imént olvastam Vampcat blogját. 
Néha úgy irigylem. A tehetségét. A fotózáshoz. Itt vagyok én, a kis zöldfülű, ő pedig nagy mértékben támogat, segít ha kell.
Szeretem az ilyen embereket. :) a rajzolással is így vagyok. Nagyon szeretem a kritikákat, ha valaki tanácsot ad, ugyanis nem vagyok egy Donatello, az biztos. Csak ha eleve valaki úgy áll hozzám, hogy szar vagy, szerintem nem kéne ezzel foglalkoznod, lelombozó. Érzem magamon - rajzolás, fotózás, zenélés terén is -, hogy képes vagyok fejlődni, tanulni. Lehet néha kell hozzá segítség, sőt, ez biztos. Szeretnék egyszer arra a szintre eljutni - a lehető leghamarabb -, hogy ugyanúgy tanácsokat, tippeket adhatok azoknak, akik kérdéssel fordulnak hozzám.
A főzés már megy :D nincs valakinek kérdése ezzel kapcsolatban? Milyen a tökéletes rántás? :D abban tudok segíteni. :D
Na jó, visszakanyarodva a témához, szeretnék fejlődni, szeretnék szép képeket lőni, és igyekezni fogok! Itt figyelemmel kísérhetitek az előrehaladásomat.

Köszöntem a figyelmet, amit erre a bejegyzés elolvasására fordítottál! :)

*Raven


♩ ♪ music ♫ ♬ 

Nincsenek megjegyzések:

@templatesyard