Szófogadatlan időjárás - Raven

2015. július 23., csütörtök

Szófogadatlan időjárás

Oké, oké, én imádkoztam azért, hogy ne gyulladjak meg a tetőri szobában, csak pár fokkal legyen hűvösebb...
Assassin's Creedeztem kb déltől, háromig, vagy még kevesebbet, a lényeg az volt, hogy hűljön le az idő, mielőtt útra kelnék, ugyanis gondoltam, kisétálok a Dobó térre, meg az Érsekkertbe, lőni pár fotót. Szégyenletes, de mióta megvan a gépem, alig fotóztam.. Tartogatom az elemet a hétvégi összejövetelre anyáéknál.  :D
Na mindegy, nem is az a gond, mentem volna, de az idő TÚLSÁGOSAN is lehűlt..




Konkrétan SZAKAD az eső. Szóval, egy órácskát még várok, és sétálok egyet :)

Egyébként... befejeztem a rajzot.


Mennyire hasonlít az eredetire?:)




U.i.: Tépj egy mosolyt! :) 


















*Raven*

Nincsenek megjegyzések:

@templatesyard