Tábor, Nikon® tok... estébé - Raven

2015. július 30., csütörtök

Tábor, Nikon® tok... estébé

Hejhó, blogolvasók! ;)
Már csak kettőt kell aludni, és indulás a táborba!!! *fíling izgatott* :D
Biztos rengeteg képet hozok majd, csak szólok, készüljetek fel...
Úgyhogy ma hazaér a drágám, szépen összepakolunk, soook soook cuccot. :D azért pénteken eljön a haverja (ők egy nappal később jönnek utánunk, kocsival). Így a gitárokat, a nagyobb lomokat ők hozzák utánunk, minekünk meg csak kb egy táskányi lomot kell vinnünk, ami szombat és vasárnap kellhet.
Ja! Mikor is kaptam a gépet? 21-én. Múlt héten. Jól bírta, tegnap merült le. Kicsit idegesít, remélem, a tölthető elemmel nem így lesz, de nem jelezte egy cseppet sem a merülést. Csurig feltöltött elemeket mutogatott nekem 460 000 képpont felbontású LCD kijelzőjén.
,,Csináltam" egy ideiglenes tokot tegnap. (Zavart már, hogy harisnyába, cicanadrágba, meg téli sapkába csomagoltam, ha vittem valahova :D)
Néztem már egy tokot, a 220volt.hu-n, kb 4500 ft-ért.
Egy neszeszerbe csomagoltam bele szegényt, szivacsot használva (párom hangszermikrofon-tokjából kiszedve :D)

Ideiglenesen tökéletesen megfelel.
Egyelőre ennyi voltam. Pusszantás, sziasztok! 

Vampy inspirálta oldschool, telefonos fotók.
Elolvasni a bejegyzését, egy igazi angyal!
Köszönöm neki a bíztatásokat, a jó kívánságokat... hamarosan beindul a fotóbiznisz... :P 






U.i: egy új, régies stílusú fotó a Fotóim-nál!

Nincsenek megjegyzések:

@templatesyard