...oh, i scream for you - hurry, i'm fallin'... - Raven

2013. március 30., szombat

...oh, i scream for you - hurry, i'm fallin'...

Fontos vagy. Mert vagy. Csendes érkezés, boldog ébredés, puha ölelés, izgalmas felfedezés, szelíd érintés, lágy dallam, könnyed szárnyalás, valóra váló csoda. Vagy napfény, víz, levegő, illat, íz, szín, kávé, mézescsók, magasság, mélység, távolság, közelség.
Csitáry-Hock Tamás
Csak három aprócska dolog... 

A hiánya...
Máris hiányzik.
A mosolya. Az ölelése. A csókja. Az érintése.
Ő maga.
Hálát tudok adni azért is, ha csak egy órára láthatom.
És ezért tudom becsülni a Vele töltött időt. És ezért tudom majd értékelni a életet Mellette. Mert rengeteget szenvedünk érte. És minél nehezebb, és több csatát kell érte vívni, annál édesebb lesz majd a jutalom.
,,Csak ne hagyj el félúton, mert abba belehalok..."
Emlékszem erre a mondatára. Még régen volt... Egy szürke, hideg, esős délután. Az ágyon ültünk, szorosan ölelve egymást. És akkor megfogadtam, hogy nem. Nem fogok visszafordulni. Olyat fejtettem meg akkor, ott a hangjában, amiből tudtam, hogy megéri kitartanom Mellette. Amiből megtudtam azt is, hogy bízhatok Benne. Nem hagyom cserben sem Őt, sem saját magamat. Végigjárjuk Együtt ezt az utat. Ez lett az első számú célom. Bebizonyítani Neki, és a hitetlenkedőknek, hogy igenis van közös jövőnk. Mert le fog még az arcotokról fagyni az a mosoly egy nap...

Az idő...
Olykor pokoli lassan telik, máskor meg gyorsan szalad el.
Ölelem, és nem akarom engedni. Az idő siet. Az órára pillantok, majd Őrá. És menni kell...
Másfelől...borzalmasan lassan is tud múlni. És amit a legjobban utálok, az a várakozás. Pedig még hosszú út áll előttünk, az idő pedig nem akar fogyni...lassan-lassan vánszorog előre, én pedig beleőrülök, hogy nem tudom tekerni, mert olykor úgy érzem...ez lenne a legjobb megoldás.

A szerelme...
Talán ez az, ami megmentett engem.
Talán ez az, ami életben tart, és amiért érdemes várni a holnapot.
Az Ő törődése, kedvessége, pimaszsága, ami mosolyt csal az arcomra napról napra.
Ő az, aki bármelyik rossz napomból csodálatosat tud varázsolni.
Akiben tényleg ráleltem a másik felemre.
Ő, akivel kötözködhetek, és akit piszkálhatok, megviccelhetek.
Akivel épp úgy, mint a poénokat, a komoly dolgokat is megbeszélhetem.
Aki bármi hülyeségben benne van, mégis ésszel él.
Aki megvéd, és figyel rám, akár egy törődő testvér.
Akivel bármi vita után is lehetetlen haragot tartani, mert neki képes vagyok megbocsátani.
Aki nélkül szürkék a mindennapjaim.
Akiben feltétel nélkül megbízom, hiszek benne, és akit borzasztóan szeretek.
Akit én már nem engedek el.


*R.

Nincsenek megjegyzések:

@templatesyard