30 D.P.C. - kihívás - 3. nap - Raven

2017. február 19., vasárnap

30 D.P.C. - kihívás - 3. nap

Clouds
Na, itt is a felhős kép.
Bevallom őszintén, ezzel egy picikét csaltam.
Nem ma lőttem, hanem tegnap.
Kettő okból kifolyólag:

  1.  Tegnap szép, felszakadozott felhőzet volt az égen, ezért kaptam az alkalmon, és lőttem egy pát képet. Jól tettem, mert ma olyan egybefüggő, komor, szürke felhők vannak Eger fölött, hogy ha képet csinálok, csak a nagy szürkeség látszik.
  2.  Tegnap, ismerve magamat, előreterveztem, és azért alkottam meg a képet. Ugyanis kimentünk inni a kedvenc helyünkre, és hát valamikor 3-4 körül értünk haza és ma..hát igen, elég nehéz volt a felkelés, fogalmazzunk így. Most fél 4 körül járunk, és kb most tudtam annyira összekapni magam, hogy írni tudjak. De a fejem még mindig majd szét hasad. Na most így enyhén szólva nem lett volna olyan kellemes eget fotózni... :D


Na jó, ennyi volt most ez a bejegyzés, holnap is jelentkezem majd. Nézzetek be a fotóimba, ha még nem tettétek volna, mióta frissítettem.

Nincsenek megjegyzések:

@templatesyard