30 D.P.C. - kihívás - 12. nap - Raven

2017. február 28., kedd

30 D.P.C. - kihívás - 12. nap


Nos, végül mégsem ott sikerült a legjobb képet lőnöm, ahol terveztem. De egyáltalán nem bántam meg, hiszen kivel találkoztam?

Ezekkel a gyönyörű csodákkal :)
Na mindegy, szóval kinéztem magamnak a helyet, de sajnos mégsem volt annyira jó rálátás az égre, így gondoltam a várfalsétányon próbát teszek.
Hát, tettem. De nem igazán tetszett a végeredmény, ugyanis a Dobó bástya koppra kitakarta a napot. Mindegy, bele is törődtem, hogy lemaradtam a naplementéről, és elindultam hazafelé. Egyszer csak oldalra nézek, és WÁÓÓ! Az egyik kedvenc helyemnél (ahonnan belátni fél Egert) gyönyörűen vöröslik az ég. Elkezdtem rohanni, mint állat, ha nem lőttem 50 képet 10 perc alatt, akkor egyet sem :D
De igazán büszke lettem a végeredményre:

Ti mit szóltok? Hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

@templatesyard